The-Vamps-

 

圖片來源

 

Lovestruck          by The Vamps

 

You, You

Excuse me miss

小姐不好意

I don't ever do this

我其實不曾如此

Must admit I'm pretty nervous

必須承認我有一點緊張

But just in case you say yes

只是你也許會答應

I had to ask

我想問你

If you already had dinner plans

晚餐你是否有約

I know you probably have a man

我猜你可能有男朋友

But if you happen to be unattached

但你也許還單身

 

 

I'd sing your name over the airways

我在高空中唱著你的名字

Crash your couch and sleep on the stairway

霸佔著你家的沙發還是睡在樓梯間都無所謂

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

I'd wait all day, just for a maybe

我願意爲一個不確定的回答等你一整天

I'm trying to find a way to be worthy

我試圖說服自己這是值得的

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

You, I'm lovestruck

爲你迷失自我

You, I'm lovestruck

爲你陷入熱戀

 

 

It might seem strange

或許這對你來說很奇怪

You don't even know my name

你甚至不知道我的名字

But I've been watching you for days

但我已默默看著你好多天

Sitting in the same corner table of the same cafe

你總是坐在這間咖啡店的同一個角落

I heard 'wonderwall' beating through your headphones

我透過你的耳機聽到wonderwall

Cracked a little smile when you got the words wrong

當你說錯話時不自覺的微笑

Excuse me miss

小姐不好意思

I thought that you should know this

我認為應該讓你知道這些

 

 

I'd sing your name over the airways

我在高空中唱著你的名字

Crash your couch and sleep on the stairway

霸佔著你家的沙發還是睡在樓梯間都無所謂

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

I'd wait all day, just for a maybe

我願意爲一個不確定的回答等你一整天

I'm trying to find a way to be worthy

我試圖說服自己這是值得的

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

You, I'm lovestruck

爲你迷失自我

You, I'm lovestruck

爲你陷入熱戀

 

 

I'd lay flowers at your feet

我會默默的送花

Oh, oh, oh, oh,

I'd be everything you need

我會爲你做任何事

Woah, oh, oh, oh

You, I'm lovestruck

爲你迷失自我

You, I'm lovestruck

爲你陷入熱戀

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

 

 

I'd sing your name over the airways

我在高空中唱著你的名字

Crash your couch and sleep on the stairway

霸佔著你家的沙發還是睡在樓梯間都無所謂

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

I'd wait all day, just for a maybe

我願意爲一個不確定的回答等你一整天

I'm trying to find a way to be worthy

我試圖說服自己這是值得的

If not tonight, maybe tomorrow cause

即使不是今晚,但也許是明天,因為

I'm hung up, I'm shook up

我已爲你迷失方向無處可逃

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

 

You, I'm lovestruck

爲你迷失自我

You, I'm lovestruck

爲你陷入熱戀

I'm lovestruck

我已無法自拔的愛上妳

I'm lovestruck

愛上妳


英文歌詞

 

the vamps02  

The Vamps也是我很喜歡的英國男子團體之一

最近有貼英國出產貼紙的都是極品阿!!!!圖03 

這首歌的歌詞也是極品~

有這樣癡情的男孩睡在樓梯間就只爲了一句maybe

如果是我就直接說yes了

the vamps03  

YESSSSS!!!!YESYESYES!!!!!!(你走開)

誰忍心對你們說Maybe!!!!

 

 

最後希望大家喜歡這首歌~

也歡迎對歌詞的任何指正~

喜歡The Vamps的朋友也別害羞~歡迎留言交流^^

 

最後用可愛的Bradley說拜拜~我們在下篇的The Vamps介紹文見~

the vamps04  

 

arrow
arrow

    sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()